lørdag 14. november 2009

Therese blir!

En av mine bofeller, Therese, har lenge vurdert å slutte på Øytun fordi faren har vært syk. Men i dag bestemte hun seg endelig for å bli! I tillegg har hun fått tilbud om å bytte fra jakt og fiske til HK, til stor begeistring for oss alle!
The Raipas Loonies hadde allerede planlagt avskjedsfest da vi fikk denne lykkelige nyheten, så i stedet ble det kjempefeiring, med taco og brownies og super stemning. Anne og Marta tok også turen innom for å ta del i gledesrusen.

Å ja, og så må det bare nevnes: En celeber gjest entret scenen på Øytun i dag; Robin Colwell, pianist fra England holdt en fantasisk pianokonsert med kjent klassisk musikk for oss. Bare den halvannen timen gjorde meg nesten ekstatisk! For å si det sånn merkes det godt at jeg ikke har vært på konsert på en stund... Plutselig forsto jeg nok en gang hvorfor jeg ble musiker, og jeg forelska meg i musikken atter igjen.


Olav i feststemning.

Raipas løfter taket!

Hoppsann!

Galehuset Raipas i samlet tropp.

Sylvis hjemmelagde brownies.



They would never have let her go!



Jørgen og Olav måler krefter.


Mikkel i "Party Position!"

Dopa eller...?

Therese er fornøyd med festen sin.

Øøh...

"C is for cookie..."










Though love...

Håkon vil ikke ha Jørgen likevel, og ikke Therese heller...

...så hvem får ham?

Men også der var han uønska.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar