torsdag 24. september 2009

En pluss en er to - og lappen

Vel, det er ikke mye å fortelle om uka som har gått, annet enn at det har blitt brukt til hundegårdsarbeid. Beising av sleder (It's all a matter of beis!), utvidelse av hundegård, maling og reparasjon av hundehus og snekring av sledeskur.

Og på tirsdag fikk jeg beskjed om at jeg hadde oppkjøring på torsdag.

Lang historie kort:

12. august hadde jeg oppkjøring hjemme, og strøk. 15. august flytta jeg oppover hit til Alta.
Min forrige kjørelærer er kompis med en kjørelærer her oppe, og fikk meg overflytta.
Jeg har ikke kjørt siden jeg strøk på oppkjøring. Første kjøretime siden da hadde jeg i går. Hadde seks kjøretimer på én dag, og lærte å bruke speil i rundkjøring, i tillegg til å faktisk planlegge kjøringa. Hadde en kjøretime i dag, hvor jeg fikk beskjed om at jeg kjørte dårligere enn dagen før. Oppkjøring halv ni i dag: Bestått.

Lykkerus!

Så de som eventuelt har prøvd å få tak i meg på telefon i dag, har kommet til opptattsignal.

Gøy å ha kjørt opp i Alta. Fin historie for ettertida. Jeg tror jeg kommer til å fortelle den historien ganske ofte, faktisk.

My preciousssss...

Susanne spanderte sjokoladekake på meg nede i byen i dag. Mektig kake av formidabel kvalitet. Og så kjøpte hun sjokolademedalje til meg . "World Champion 1."

Jessda!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar